بهترین ابزار تحقیق و جست و جوی آموزش الکترونیکی

تصویر پست
کسب و کار
  • 26 اسفند 1397
  • پسند
  • 0 دیدگاه

بهترین ابزار تحقیق و جست و جوی آموزش الکترونیکی

رددیت (Reddit)

Reddit خانه شلوغ ترین انجمن ها در اینترنت است که به عنوان subreddits شناخته می شود. Subredditها تعداد قابل ملاحظه ای از موضوعات مختلف و داستان های زیادی را که در ابتدا در پلتفرم ظاهر می شود، پوشش می دهد. به همین دلیل است که reddit به عنوان "صفحه اول اینترنت" نامیده می شود.

چرا رددیت یکی از بهترین ابزارهای آموزش الکترونیکی است؟ چون در آن چندین زیرمجموعه مربوط به آموزشeLearning وجود دارد که در آن متخصصان آموزش الکترونیک از سراسر جهان به بحث و گفتگو می پردازند. برخی از این زیرمجموعه ها عبارتند از r / training، r / instructionaldesign و r / elearning.

کوئرا (Quora)

در کوئرا، کاربران در مورد موضوعات مختلف در زمینه های وسیعی سوال می پرسند، در حالی که این سوالات توسط یک انجمن با حدود 300 میلیون کاربر ماهانه پاسخ داده می شوند. پاسخ های ارسال شده بالا و پایین می آیند، و پاسخ هایی که اتفاق نظر بیشتری روی آن هاست بالاتر قرار می گیرند.

چرا کوئرا یک ابزار عالی برای آموزش الکترونیکی محسوب می شود؟ کوئرا می تواند با سه راه اصلی در آموزش الکترونیک مورد استفاده قرار گیرد. اولین تحقیق است. اگر موضوعات مرتبط مانند سیستم های مدیریت آموزش و یادگیری را دنبال کنید، به روز رسانی های آن موضوعات و سوالات جدید آن ها را از طریق ایمیل دریافت خواهید کرد.

دومین کاربرد آن این است که اگر شما نیاز به مشاوره در مورد یک موضوع دارید، سوال خود را مطرح کنید و بدین ترتیب از جامعه می خواهید که بهترین پاسخ را به آن بدهند. و در نهایت، کوئرا را می توان برای شبکه سازی استفاده کرد. اگر شما در مورد یک موضوع تخصص دارید، ارسال پاسخ ها به شما کمک می کند شهرت خود را در میان هم صنف های خود افزایش دهید.

Scoop.it

Scoop.it یک ابزار است که توسط حرفه ای ها و سازمان ها برای پیدا کردن، گزینش و به اشتراک گذاری محتوا استفاده می شود. Scoop.it قصد دارد از طریق نرم افزار و فن آوری خود، محتوای چاپ و نشر را از لحاظ زمانی کارآمد تر و تاثیر گذارتر کند.

چرا Scoop.it یکی از بهترین ابزارهای آموزش الکترونیکی است: سازمان ها اگر می خواهند در صحنه رقابت حضور داشته باشند و از جهان تجاری فوق سریع امروز جا نمانند، باید مطالب خود را بنویسند و منتشر کنند.Scoop.it یک ابزار عالی برای آموزش الکترونیکی است زیرا به شما کمک می کند محتوای موثرتری داشته باشید.Scoop.it برای جستجو، گزینش و به اشتراک گذاری مطالب مرتبط با یادگیرندگان و همکاران مفید است. آخرین اخبار مربوط به کلمات کلیدی eLearning انتخابی با شما به اشتراک گذاشته خواهد شد.

فیدلی (Feedly)

Feedly یک ابزار رایگان است که به شما کمک می کند تا منابع و مطالب را از وبسایت های مورد علاقه، وبلاگ ها، RSS ها و کانال های YouTube مورد علاقه خود جمع آوری کنید. جریان Feedly شما یک مکان واحد را فراهم می کند که در آن می توانید اخبار مربوط به موضوعات مورد نظرتان را بخوانید و ذخیره کنید.

چرا فیدلی یک ابزار عالی برای آموزش الکترونیکی است؟ زمانی که موضوعات یا نشریات الکترونیکی مورد نظر خود را به RSS Feedly اضافه می کنید، فهرستی از اخبار دریافت خواهید کرد که هر چند ساعت یک بار به روز می شود. طرح واضح و جذاب Feedly توجه شما را به سرعت جلب می کند.

BuzzSumo

BuzzSumo پلت فرم بازاریابی محتوا یی است که برای تحقیق محتوا و انجام تجزیه و تحلیل رقیب عالی است. این ابزار با کاوش در مورد محتوایی که بر اساس موضوع یا وبسایت محبوب است، به شما کمک می کند که محتوایی را که مخاطبان شما می خواهند ارائه دهید. به طور خلاصه، BuzzSumo می تواند با بینش محتوا، شناسایی تأثیرگذار، هشدارها و تجزیه و تحلیل رقبا به شما کمک کند.

چرا این یک ابزار آموزشی الکترونیکی عالی محسوب می شود؟ BuzzSumo یک ابزار عالی برای یادگیری الکترونیکی است که با ترندها و موضوعات محبوب در صنعت ارتباط برقرار می کند. شما چه در حال نوشتنمحتوای الکترونیکی (Electronic Content) باشید، چه در حال ایجاد یک دوره آموزشی جدید باشی و یا اگر می خواهید به تجزیه و تحلیل اینکه چرا محتوای رقیبتان نتیجه خوبی داده است بپردازید، BuzzSumo به شما اطلاعات خوبی خواهد داد.

 منبع :pafcoerp.com


0 دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید کاربر سایت باشید
ارسال دیدگاه