آموزش طراحی سایت ال ام اس

تصویر پست
سایت ال ام اس
  • 17 مهر 1401
  • پسند
  • 0 دیدگاه

یکی از بهترین روش های کسب درامد از اینترنت ساخت  سایت ال ام اس و تولید دوره های آموزشی مرتبط با تخصص با مهارت های خودمان است.داشتن یک  سامانه ال ام اس به ما این امکان را می دهد که درامد غیرفعال اهرمی داشته باشیم.

نحوه استفاده از سیستم آموزش مجازی lms

 سایت lms به مدیران یادگیری کمک می کند تا کل چرخه فرآیند یادگیری را در یک شرکت مدیریت کنند. این سیستم ها از جمله ابزار ضروری برای هر شرکتی است که می خواهند یک برنامه یادگیری آنلاین جامع را اجرا کنند. شرکت ها از  سامانه آموزشی lms برای ایجاد دوره هایی جهت آموزش به کارکنان خود استفاده می کنند. برخی از  سامانه آموزش آنلاین به یک ابزار تالیف جداگانه برای ایجاد دوره نیاز دارند، در حالی که برخی دیگر به شما اجازه می ‌دهند مستقیما روی پلتفرم خود آنها را طراحی و ایجاد کنید.

طراحی سایت  آموزش مجازی

در ابتدای فرآیند غیر حضوری کردن آموزش ها، استفاده از لوح های فشرده (CD و DVD و …) مرسوم شد. و شرکت های فعال در این حوزه، به سمت ایجاد محتویات ویدیویی، تصویری وانیمشین برای ارایه آموزش در قالب جدید رفتند اگر چه این فرآیند ها در نوع خود بسیار موثر بود اما عدم ارتباط دو طرفه فراگیر و استاد باعث عدم تثبیت مطالب و نیز عدم تناسب قدرت فراگیری و سرعت پیشرفت روند آموزش می شد. درنتیجه پیشرفت برنامه های آموزش از محتوای نمایشی محض به سمت نرم افزارهای با قابلیت ارتباط متقابل با مخاطب توانست تا حد زیادی این مسیر را بهبود بخشد. اما عدم امکان به روز رسانی متوالی و لحظه ای، عدم دستیابی به نتایج فعالیت فراگیر و در کل نبود. مسیر مناسب برای رصد کردن فرآیند ها کماکان نقص سیستم آموزشی را در حالت غیر حضوری نشان می داد. گسترش فضای  آموزش آنلاین و اینترنت و بهبود سرعت ارتباط از این مسیر باعث شد. تا سیستم های آموزش مجازی به صورت آنلاین پا به عرصه وجود گذاشته و سامانه های تحت وب ایجاد شوند.

سایت lmsچه ویژگی های دارد و چگونه کار می کند؟

نحوه کار به این صورت است که مدرس درس های خود را با استفاده از کد شناسایی و رمز عبور منحصر به فرد خود در سامانه بارگذاری می کند و دانشجویان نیز می توانند با استفاده از کد شناسایی و رمز عبور منحصر به فرد خود از دروس بارگذاری شده استفاده کنند.

انواع راه اندازی سامانه یادگیری الکترونیکی lms

Cloud-Based (SaaS)

این پلتفرم های آموزش آنلاین در Cloud میزبانی می شود. فروشنده LMS این سیستم را نگهداری می کند و هر گونه ارتقا یا به روز رسانی های فنی را انجام می دهد. فراگیران و همکاران آنلاین وارد  سیستم مدیریت آموزش الکترونیکی lms با نام کاربری و رمز عبور می شوند. هیچ نیازی به نصب هیچ نرم افزاری وجود ندارد که این کار را برای سازمان هایی که می خواهند در اسرع وقت شروع به کار کنند، یک گزینه عالی است. نکته جالب این است که برخی از سیستم های مدیریت یادگیری مبتنی بر ابر نمی توانند سفارشی شوند. به عنوان مثال، فرصت های کمتری برای ترکیب نام تجاری یا شخصی سازی داشبورد وجود دارد.

Self-Hosted

 سیستم مدیریت یادگیری lms که نیاز به دانلود نرم افزار دارند. فروشنده  سایت lms ممکن است از سایت خود لینک مستقیم دانلود ارائه دهد یا کاربر باید دیسک های نرم افزار فیزیکی درخواست دهد. با این حال، روش کاملا آنلاین بیشتر رایج است.

برنامه دسکتاپ

برنامه LMS بر روی دسکتاپ نصب شده است. برخی از برنامه های دسکتاپ حتی در چندین دستگاه قابل دسترسی هستند، و این باعث می شود که تمام تیم  آموزش الکترونیکی شما همکاری کنند.

***
برای دریافت مشاوره و راهنمای خرید با ما تماس بگیرید. lmsbayanen آسان برای راه اندازی، آسان برای استفاده، آسان برای سفارشی کردن.*****

0 دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید کاربر سایت باشید
ارسال دیدگاه