گروه آموزش مجازی بیان نو در خرداد 98

تصویر پست
انتقال تجربیات
  • 30 خرداد 1398
  • پسند
  • 0 دیدگاه

رونمایی از سایت جدید بیان نو

با بررسی‌هایی که دوستانمون در تیم تجربه کاربری انجام دادن و اطلاعات آماری که تیم مارکتینگ فراهم کردن، به این نتیجه رسیدیم که محتوا و ساختار سایت قبلی بیان نو پاسخگوی نیاز مخاطب نیست و فرآیند خرید دارای پیچیدگی هایی بود، به همین دلیل بازطراحی سایت جدید بیان نو رو در دستور کار قرار دادیم.

این بازطراحی که از اول خرداد شروع‌شده و با تغییرات زیادی در محتوا، گرافیک، ساختار و دسترسی به بخش‌های مختلف همراه شد و به لطفا خدا و همت بالای بچه های گروه بیان نو امروز از سایت جدید رونمایی کردیم.

تغییر ساختار پلن‌ها در بیان نو

برای مکانیزه شدن تمدید و ارتقای سرویس‌ها، ناگزیر به تغییر ساختار پلن‌ها شدیم. پیش‌ازاین از طریق فرمولی که هزینه سرویس را محاسبه می‌کرد، شرایط دلخواه خود را انتخاب می‌نمودید و پس‌ازآن سرویس موردنظر خریداری می‌شد. این موضوع منجر به تنوع بیش‌ازحد پلن‌ها و پیچیده شدن سیستم تمدید و ارتقای سرویس‌ها شده بود به‌طوری‌که مکانیزه شدن آن‌ها امکان‌پذیر نبود. از این رو همزمان با انتشار نسخه جدید پنل مدیریت، جدول تعرفه‌ها حذف و ساختار فروش نیز به پلن‌های ثابت و متنوعی تبدیل گردید. اگرچه این موضوع انتخاب‌های شما را محدودتر می‌کند ولی مکانیزه شدن فرآیندهای تمدید و فروش جهت بهبود سرویس‌دهی بسیار مفید است.

لذا در سایت جدید مبنا تعریف سرویس های آموزشی براساس پکیج های از قبل طراحی شده می باشد و انتخاب برای مشتریان ساده تر شده است اما شاید انعطاف پذیری کمتری نسبت به طرح فروش قبل داشته باشد که برای پوشش این مورد حدود 9 پکیج با خدمات مختلف برای گروه های مختلف تعریف شده که می توانید از طریق لینک (صفحه تجاری) مشخصات هر کدام را مطالعه فرمایید.

همچنین در سایت جدید خدمات جدید دیگری در حوزه بازاریابی دیجیتال و تبلیغات اینترنتی ارائه شده که پیشنهاد میکنم حتما مطالعه کنید (خدمات گروه آموزش مجازی بیان نو) حتی بعضی از اونها برای مشتریانی که سرویس های آموزشی خریداری کرده اند رایگان هست علاوه بر موارد فوق برای رونمایی از سایت جدید به عنوان هدیه به تمام مشتریان جدید یک دامنه آی ار به صورت رایگان اهدا می شود.

 

خیلی ممنون که امسال هم، همراه و پشتیبان ما هستین.


0 دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید کاربر سایت باشید
ارسال دیدگاه