اولین گام برای شروع آموزش مجازی

تصویر پست
کسب و کار
  • 06 تیر 1398
  • پسند
  • 0 دیدگاه

اما اولین گام برای اینکه آموزشگاه خودتون رو تبدیل کنید به یک آموزشگاه مجازی یا اینکه برندسازی شخصی داشته باشید باید تولید محتوا کنید.

مهم ترین، پایه ای ترین و اصلی ترین کار برای شروع برند سازی، تولید محتوا هست.

محتواهایی که آماده میکنید ابزارهایی هستند که باعث میشوند افراد جذب شما و فعالیت های شما بشن و از سایت شما و خدماتی که ارائه میدید بازدید کنن و درنهایت برای دریافت اون خدمات حاضرا پول پرداخت کنن.

حالا این تولید محتوا در بحث آموزش مجازی از اهمیت بالاتری نسبت به بقیه حوزه های کسب و کار اینترنتی قرار میگیره. یعنی محتوای آموزشی باید با دقت بیشتری ساخته بشه تا بتونه جذب فراگیر بیشتری رو داشته باشه.

چگونه تولید محتوا کنیم؟

اینکه چطوری میتونیم محتواسازی کنیم و محتواهای ارگانیک خودون رو بسازیم بسته به زمینه کاری هر فرد داره ولی پیشنهاد میکنم حتما مقالات زیر رو مطالعه کنید و پیشتر در مورد این موضوع صحبت کردیم.

تولید محتوا را چگونه شروع کنیم؟

 

چطور یک سناریو آموزشی برای تولید محتوای الکترونیکی بنویسیم؟

 

خدمات گروه آموزش مجازی بیان نو

اما گروه آموزش مجازی بیان نو برای راحتی کار شما عزیزان که در حوزه آموزش فعالیت میکنید یک هدیه جذاب دارد. مدیران و اساتید گرامی که اقدام به خرید یکی از سرویس های اشتراکی سامانه آموزش مجازی کنند (از صفحه تعرفه ها می توانید مشاهده کنید) از امتیاز تولید محتوای یک از دوره های آموزشی شما با مدت زمان     حداکثر 6 ساعت به صورت رایگان برخودار میشوند.

همچنین لازم به توضیح است که محتوای تولید شده از نوع ویدیویی می باشد و کلیه موارد لازم برای تولید محتوای ویدیویی مثل دوربین، تجهیزات صدا و نور و تیم فیلم برداری محتوای دوره آموزشی شما را به صورت رایگان و در محل آموزشگاه شما ضبط و تصویر برداری میکنند و در نهایت محتوای تدوین شده را جهت انتشار در سامانه آموزش مجازی، خدمت شما ارائه می دهند.

شما عزیزان می توانید جهت ثبت درخواست خود از طریق صفحه جلسه آنلاین اقدام کنید.

همچنین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن های زیر با ما در ارتباط باشید

شماره دفتر پارک علم و فناوری خراسان 05135003246

شماره دفتر مرکزی گروه بیان نو: 05135215392

شماره روابط عمومی گروه بیان نو: 09156017178


0 دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید کاربر سایت باشید
ارسال دیدگاه