چرا استفاده از سایت lms برای موفقیت در کسب و کار ضروری است؟

تصویر پست
سایت ال ام اس
  • 09 مرداد 1401
  • پسند
  • 0 دیدگاه

در حالی که آموزش الکترونیکی طوفانی در جهان به پا کرده است. برخی از کسب و کار ها ، مزایا و معایب سرمایه گذاری در استراتژی آموزش آنلاین را ارزیابی می کنند . در حالی که آموزش سامانه ال ام اس به طور قابل توجهی رشد کرده است. بعضی از شرکت ها در تعجب هستند که چرا آموزش با یک سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی  می تواند منجر به موفقیت تجاری شود. درست است که در نگاه اول، آموزش الکترونیکی را فقط برای شرکت های بزرگ با هزاران کاربر می بینند.اما حقیقت این است که یکی از مزایای آموزش آنلاین این است که به اندازه کسب و کار ربطی ندارد. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به اینکه چرا یک سایت ال ام اس می تواند به شما کمک کند تا سریعتر در کسب و کار به موفقیت برسید؟

1-زمان، پول است:

امروزه در دانش اقتصاد ،" زمان "برای بازاریابی ، همه چیز است. آموزش الکترونیکی به عنوان یک روش کسب و کار سریع و موثر در مقایسه با آموزش آفلاین ، سنتی و مبتنی بر کلاس درس مطرح شده است. از آن جا که  پلتفرم آموزش آنلاین می تواند در راحت ترین زمان به هر آموزنده ارائه شود ، به کسب و کار ها کمک می کند که مشکلات مربوط به آموزش را به حداقل برسانند.   به عنوان مثال : زمانی که حجم کار افزایش پیدا می کند، برنامه شما هم باید تغییر یابد تا نیاز های تجاری شما برطرف شود مانند سمینار های معمولی که می تواند یک دردسر واقعی باشد. اما سامانه یادگیری الکترونیکی به آسانی آن را عملی می کند. سایت ال ام اس ابزاری است که برای ایجاد دوره های آنلاین و آموزش بر اساس تقاضا به آن نیاز دارید و همچنین ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که با سرعت زیادی در هر مکان و زمانی آزادانه مطالعه کنید .

 2-پول ، پول است

یادگیری سنتی و مبتنی کلاس درس هزینه های زیادی را متحمل می شود که برای صرفه جویی مناسب نیست. از اجاره محل برگزاری و چاپ جزوه تا استخدام مربیان گرفته و ... به همین دلیل فرقی نمی کند که یک شرکت کوچک، متوسط یا بزرگ باشید ، آموزش الکترونیکی می تواند به شما در کاهش هزینه های آموزشی کمک کند. سایت lms به شما کمک میکند تا هزینه های اموزش کمتر شود و سرمایه شما بازگردد.

3-مدیریت یک سایت lms آسان تر است

 فرض کنید که شرکت شما در سطح بالایی قرار دارد و شما تا به حال سعی کرده اید که یک آموزش حضوری و سنتی را سازماندهی کنید(مخصوصا برنامه ای که شامل چندین بخش است)و در این صورت می دانید که این موضوع برای شما تبدیل به یک کابوس می شود. ولی با آموزش مجازی این مشکلات را نخواهید داشت. با یک سایت ال ام اس آموزشی، می توانید نظارت کاملی بر تمام برنامه های آموزشی خود داشته باشید ، از طراحی دوره و ثبت نام کاربران تا گزارش های حضور و غیاب و آمار عمکرد آموزنده.

4-ایده آل برای حضور کاربران:

برای بسیاری از شرکت ها ، استخدام افراد جدید یک آشفتگی موقتی است. با این حال ، حضور مناسب کاربران می تواند بهره وری را افزایش دهد و نرخ جابه جایی کاربران را به حداقل برساند. مگر اینکه شما آموزش حضوری را با یک فرم آموزش آنلاین ارائه دهید. یک سامانه lms به شما کمک می کند تا مطالب اصلی را بنویسید. محتوای موجود( از اسناد word، pdf گرفته تا ویدئو و ارائه ها) را در آن بگنجانید. و حتی مستقیما به دوره های آموزش الکترونیکی به صورت حرفه ای  دسترسی داشته باشید. حتی می توانید دوره ها را برای کاربران جدید ارائه دهید تا از آن استفاده کنند.

5-حفظ دانش

یکی دیگر از مزایای سامانه یادگیری الکترونیکی حفظ دانش است. و ممکن است بسیاری از مراحل ، فرایند ها و ترفند ها برای عملکرد روزانه شرکت شما از بین برود. اگر کسب و کار شما ماننده اکثر شرکت ها است ، پس برخی از وظایف برای تعدادی از کاربران انجام می شود و بخش هایی از ان برای کاربران ارشد شناخته می شود. این موضوع بدین معنا نیست که اگر یکی از کاربران تیم شما را ترک کند  و شخص دیگری وظایف او را به عهده بگیرد ، در کسب و کار شما اختلال ایجاد شود. البته این نیاز به تلاش دارد  ، زیرا شما باید هر دانش غیر استانداردی که کاربران با تجربه در طول سال ها به دست آورده اند و روش هایی که کشف کرده اند را ثبت کنید تا کار را سریع تر و بهتر انجام دهد. با این حال انچه را که به دست می آورید ارزش خواهد داشت، نه فقط برای حفظ دانش ، بلکه به این دلیل که رسمی کردن و نحوه عملکر در شرکت و کاربران به شما این امکان را می دهد که در فرایند های شرکت خود تجدید نظر کنید ، برخی از رویه های منسوخ را کنار بگذارید و برخی دیگر را بهبود بخشید.

6-با شما رشد می کند:

چه یک شرکت کوچک محلی ، چه یک شرکت بزرک جند ملیتی باشید. سامانه یادگیری الکترونیکی می تواند همه نیاز های شما را برطرف کند.

 به هر حال یک کسب و کار کوچک همیشه کوچک نمی ماند. همان طور که کسب و کار شما رشد می کند.سامانه ال ام اس شما هم با آن رشد می کند و هزینه های خود را چندین برابر می کند.

به یاد داشته باشید رشد مسبب استخدام افراد جدید است که برای نقش های جدید هم به حضور و هم به آموزش نیاز دارند. در مورد کسب و کار های بزرگتر، آن ها به طور مستمر به بازار های جدید راه پیدا می کنند، و تاسیسات جدیدی را اضافه  می کنند و در صنایع مختلف استفاده می شوند.

اگر می خواهید رقابتی داشته باشید ، باید بدانید که این چیزها برای دوره ها یکسان است. با یک سایت lms آموزش مبتنی بر ابر مانند تلنت ال ام اس، هیچ هزینه اولیه و محدودیتی برای چاپ دقیق وجود ندارد: شمابرای تعداد کاربرانی که می خواهید آموزش دهید ، هزینه پرداخت میکنید و زمانی که آماده آموزش هستید آن را برگزار مینمایید. همان طور که شرکت شما مقایسه می شود ، ممکن است بخواهید از نرم افزار توسعه منابع انسانی یا کارکنان استفاده کنید ، در این صورت خوب است یک سیستم lms را انتخاب کنید که امکان ادغام را فراهم کند تا بتوانید داده ها را بین دو پلتفرم به اشتراک بگذارید.

7-این یک تصمیم بزرگ نیست

 یکی از مواردی که کسب و کار ها  را از پذیرش آموزش الکترونیکی در گذشته باز می داشت این بود که یک سایت ال ام اس شرکتی  هزینه زیادی داشت و اغلب ، به یک بخش فناوری اطلاعات برای راه اندازی آن نیاز داشتند. ولی امروزه استقرار برنامه های آموزشی می تواند به سادگی ثبت نام یک حساب کاربری جدید در فیس بوک باشد . علاوه بر این که چگونه می تواند یک سامانه lms  به صورت آزمایشی برای شما کار کند ، نیاز به آزمایش های محدود زمانی ندارد تا شما را تشویق کند که برای نسخه کامل هزینه کنید. با یک حساب کاربری به طور رایگان بروید و ببینید که یک پلتفرم چگونه کار می کند و زمانی که آماده رشد هستید ، می توانید برنامه ای  را که  مطابق با نیاز هایتان را است را ارتقا دهید و آزمایش خود را  به موفقیت تبدیل کنید.

***
برای دریافت مشاوره رایگان در حوزه تولید محتوای الکترونیکی آموزشی با کارشناسان بیان نو در ارتباط باشید.همچنین اگر می خواهید تولید محتوای خود را برون سپاری کنید همین الان ثبت سفارش کنید و در اسرع وقت محتوای با کیفیت خود را دریافت کنید  

0 دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید کاربر سایت باشید
ارسال دیدگاه