ویژگی یک سایت ال ام اس خوب

تصویر پست
سایت ال ام اس
  • 10 مهر 1401
  • پسند
  • 0 دیدگاه

غیرممکن است که در صنعت آموزش مجازی فعال باشید یا در شرکتی کار کنید که با سامانه آموزش مجازی سر و کار دارد، اما نامی از سایت ال ام اس نشنیده باشید. همانطور که می‌دانید سایت LMS یا سامانه آموزش مجازی ، نرم‌افزاری است که امکان مدیریت، بایگانی، پیگیری، گزارش‌دهی و ارائه دوره‌های آموزش الکترونیکی یا آموزش مجازی آنلاین را می‌دهد.

ارکان و نقش های مختلف در سامانه آموزش مجازی lms

نقش مدیر سیستم:

مدیریت سیستم در سایت ال ام اس دارای بالاترین دسترسی است که نقش آن به عنوان مدیریت موسسه یا شرکت یا مدرسه است و توانایی کنترل و نظارت بر کلیه ی روندها را دارد.

نقش استاد:

نقش مدرس درست مانند کلاس های حضوری می باشد و میتواند از ابزار های موجود استفاده و مطالب خود را به فرمت های مختلف اعم از پاورپوینت ، پی دی اف ، ویدئو و به فراگیران ارائه دهد و از آنها آزمون الکترونیکی به عمل آورد یا اینکه به فراگیران تکلیف ارائه دهد.

نقش فراگیر:

در یک سامانه یادگیری lms مانند محیط حضوری، فراگیر امکان مشاهده مطالب ارائه شده توسط مدرس ، شرکت در فعالیت های کلاسی و انجام تکالیف را داراست ولی سطح دسترسی آن توسط مدرس محدود یا باز می شود.

مزایای سیستم مدیریت یادگیری الکترونیکی lms

1-      مدیریت و امنیت بالای داده‌های بزرگ ذخیره شده

2-      گزارش گیری تخصصی میزان دانش و عملکرد فراگیران

3-      شخصی سازی و انعطاف پذیری آموزش های آنلاین

4-      بهبود و در دسترس بودن آموزش الکترونیکی

5-      برگزاری بی نقص یک آزمون آنلاین

6-      آموزش مجازی آنلاین کارکنان و مدیران

7-      کاهش هزینه ها

کاربردهای سایت lms چیست؟

سیستم های مدیریت آموزش الکترونیکی lms یا سایت ال ام اس  هم برای موسسات آموزشی سودمند است هم برای شرکت ها و سازمان ها. علاوه بر سایت ال ام اس دانشگاهی، آموزش سازمانی آنلاین یکی از کاربردهای اصلیِ سیستم های مدیریت یادگیری الکترونیکی می‌باشد. به عنوان مثال، شرکت ها با  استفاده از سایت  lms می‌توانند منابع آموزشی خود را در کانال‌های فروش و خارج از سازمان نیز قرار دهند و علاوه بر آموزش مشتریان، از آن در جهت بازاریابی نیز استفاده کنند.

سامانه یادگیری lms   منبعی برای ذخیره اطلاعات

با این تعریف می‌توان سایت  ال‌ام‌اس را انباری وسیع و نامحدود برای ذخیره اطلاعات در نظر گرفت و به خصوص در سیستم  های مدیریت یادگیری ابری این انبار در هر کجا و بدون هیچ ابزار واسطه‌ای از طریق اینترنت در اختیار کاربران و فراگیران قرار می‌گیرد؛ فراگیران از طریق نام کاربری و رمز عبور به سادگی می‌توانند به این منابع آموزشی آنلاین در هر زمان و هر کجا دسترسی داشته باشند

انواع سایت ال ام اس 

1-      سامانه‌های مدیریت یادگیری خودمیزبان Self-Hosted

2-       ال ام اس دسکتاپی (Desktop LMS)

3-       ال ام اس موبایلی (Mobile LMS)

4-       ال ام اس ابری (LMS Cloud)

 

سامانه آموزش مجازی بیان نو

سایت lms بیان نو یک پلتفرم آموزش آنلاین ایرانی هست که طراحی سایت آموزش مجازی شما را متناسب با بودجه شما بر روی سرویس های ابری راه اندازی می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق لینک زیر درخواست مشاوره خود را ثبت بفرمایید.

***
**** با سامانه آموزش مجازی بیان نو سایت ال ام اس مناسب خود را راه اندازی کنید.
برای دریافت مشاوره و راهنمای خرید با ما تماس بگیرید. lmsbayanen آسان برای راه اندازی، آسان برای استفاده، آسان برای سفارشی کردن.*****

0 دیدگاه

برای ارسال دیدگاه باید کاربر سایت باشید
ارسال دیدگاه